Scion xB Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 40 Posts

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
YOU SUCK!!!!!!! LOL!

Better call the crew!
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
EVILDAVE said:
Ya paid for by Kragen, I'll be in Dale Whorshims pit all weekend!:cool:
Ah man...........................:mad:

I take that back,YOU SUCK!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Take pics! Uh, please.
 

·
Registered
Joined
·
1,166 Posts
umm not much actually....the following week nilo and the guys/becky down here are going up there to solve the two love birds problems. that weekend actually i think me n brads buddy is supposed to be in san diego for something.i dunno call me dave!
 

·
Alpha Squad Nor-Cal
Joined
·
387 Posts
Discussion Starter · #6 ·
quadoptix said:
umm not much actually....the following week nilo and the guys/becky down here are going up there to solve the two love birds problems. that weekend actually i think me n brads buddy is supposed to be in san diego for something.i dunno call me dave!
Pm me your cell number!
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
quadoptix said:
that weekend actually i think me n brads buddy is supposed to be in san diego for something.
My buddy!?! LOL! I doubt that! I'll win the Lottery before I ever let that happen AGAIN.
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
I'll take the full size glossies!
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
quadoptix said:
yeah brad ur buddie...hey steves my buddy so whats the big deal lol
Nope, at least you guys talk.
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
quadoptix said:
well give him a hug for me next time you see him. =)
Sorry Mike, I won't do that.
 

·
Registered
Joined
·
2,982 Posts
EVILDAVE said:
Hey I'm going to be at Pamona the 9th thru the 12th is anything going on that weekend?
Come by SDG's monthly meet. We're bowling in ElMonte. There's a meet in Ventura, but you might not want to drive out there.
 

·
Nor*Cal's Most Hated
Joined
·
3,841 Posts
Dang, I wish I could go to an SDG meet. I hope they didn't think I was some freak for staring at them at the Kick Off.
 
1 - 20 of 40 Posts
Status
Not open for further replies.
Top